22. 12. 2011

Ještě žiju.

Ahoj koťata. :P 
Nebyla jsem od úterka ve škole, protože jako vždy jsem nastydlá z toho brusláku. A abych pravdu řekla tak se s tim nikde nechlubim. :) Udělala jsem pro vás nějaké fotky, tak se kochejte. Měla jsem v plánu udělat video, ale jak mám takovej hlas, tak to by nešlo. Je to jak kdyby začínal kluk mutovat. Fakt. :D (no to zase né :D)
Dneska musim ject dokoupit pro mamku dárek a jít pro medovník. Pak hned dom. . . . Zítra jedem rozdat dárky, protože pak nebudem mít čas. Možná pojedeme i na hory, asi jenom na jeden den. Nevíme ještě. Krušný hory jsou tady kousek. :)




"Čupa čups"

Údajně jsem tu animaci sem nechtěla dát, ale napsala jsem.. ať se kocháte, tak se kochejte. Nezajímá mě váš názor, vím že to je strašný.. Ale co už. :D 

Oni si to chválej, komu jsem to poslala ;D

Prostě HARIBO, ne?:D 


Vůbec nemám tušení, co mamce koupit -_-" 

Už aby mi ta basebalovka přišla...

5 komentářů:

  1. Prosím ťa.. tá animácia s haribo je aj tak naj =D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se brzo zdrav, ať si užiješ Vánoce. A jestli pojede šna hory, tak si to užij =). Jinak ty animace jsou skvělé. No a to video můžeš natočit někdy příště =). Ty Haribo to byli šmoulové že?

    OdpovědětVymazat
  3. napíšeš mi prosím jak si si na blog dala ten toplist ? (vytvořit si ho umím, ale ne umístit na blogspot)
    předem dík za odpověď, napiš mi na www.slecna-a.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. hahaha,ty animace sou desne super!!
    juuhu,milujem haribo

    OdpovědětVymazat