16. 1. 2012

New in - Cosmetic

Ahojda.

 Zase mi začalo bolet v krku, tak jsem byla v 7 ráno u doktora. Mám angínu. Nic víc vám k tomu neřeknu. Proč taky. /Nikdy mi nertvalo psát článek, ale jak se bavim s mámou, tak mi to trvá strašně dlouho, nevím co mám psát, nevim jak začít./

1) Řasenka - 2V1 Volume - Essence ( 84,90 ,- )
2) Rtěnka - 01 - Essence ( 54,90 ,- )
3) Lak na nehty - Essence - Gleam in blue
4) Lak na nehty - Essence - Wake up!

Snad tu bude plno komentů, až se vyspím. (Jdu spát)

7 komentářů:

  1. moc si nehty nelakuju ale ty laky wow
    a tu řasenku mám je božíxD a aj ta rtěnkaxD
    máš super vkus a mimochodem hezu blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj.
    Ten modrý lak mám taky,jinak doufám,že se brzo uzdravíš a budeš tady mít hodně komentů ;))
    Dobrou noc a ahoj =)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku jsem si už několikrát chtěla koupit, ale celkem mě odradila ta docela nízká cena, myslím si, že bude nekvalitní :/ nechtěla bys pak udělat recenzi na ni?

    OdpovědětVymazat
  4. Angína aTˇse uzdarvíš!!
    Já si nehty nelakuju takže nemám co posoudit :(
    Jinak ta řasenka a rtěnka to je jiná :D (Já bych nemohla jít v 7 k doktorovi nebo už být dokonce tam :DD)

    Jo jsem Sabíí^^ :D

    OdpovědětVymazat
  5. nějak elegnatně zkombinuj ten modrej a červenej + bílej (jestli máš) :D pak z toho bude USÁÁ!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tu řasenku jsem si zkoušela, ale vůbec mě nevyhovovala. Jinak laky mají krásný odstíny ;) Zvlášť ten modrej ;) A ohledně rtěnky? No já je teda nepoužívám no, ale potrpím si na jeleních lojích ;)

    OdpovědětVymazat