13. 1. 2012

Mix photos.

Čauky.
Píšu teď večer, protože den byl nabitý. Na to, že je dneska pátek 13tého tak dneska samá dobrá zpráva! 
Jsem zdravá, přišla mi ta nová BASEALLKA (je úžasná!!!). Úplně se těším, až si jí vezmu do školy. 
Zítra jedou na lyžák, takže bude celý týden supl. Musím si dát budíka na ráno a dokopat mamku aby jela na nákupy. Musím do Kenvela se podívat, jestli nezlevnili bundu která je jako kožich (1000,-) uá. Dneska bylo strašný počasí, slunko a pak velká vánice sněhu, no.. nic nevzniklo a tráva je furt zelená. Aspoň že tak. Co vy děláte o víkendu?

Pokus o pandí pusinku. Muá!



 Nasaď 3D brejle.

7 komentářů:

  1. Uf jsem ráda, že tento blog neskončil to bych byla zklamaná!! Z fotek se mi asi nejvíc líbí ta 3D já tohle neumím takže žádný komentář :D
    Ten králík je tvůj? Pokud to králík není tak sorry já z fotek hodně nepoznám. Já o víkendu? Já newím vždycky něco vymyslím :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Aaa, ta 3D fotka. ^.^ Smekám klobouk, umělkyně, ty fotky se mi líbí, a to je co říct. ;)
    Každopádně gratuluju, že sis dnešek (podle článku) užila, jsem za to ráda.
    A zítra si to užij stejně, jako dneska, ano? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele to já prožila pátek 13. jako každej den :D Zejtra potřebuju jet taky na nákupy, potřebuju hlavně tu !kosmetiku! přeju štěstí, aby ji zlevnili a když jí zlevněj o málo, tak si ještě počkej :D Pandí pusinka se dost dost povedla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Do kelu, neviem kde som si dala 3D okuliare. Newa dakde ich nájdem a mrknem na to. Ty si na ten lyžiarsky nešla? My ideme v pondelok, hrozne sa teším!!

    OdpovědětVymazat
  5. mrdááá fotký :) pandí pusinka, uááá ♥. nádherná

    OdpovědětVymazat