11. 1. 2012

Recenze: Essence laky na nehty

Dobré ráno.

Mám tu první recenzi na laky na nehty od značky Essence. Myslím si, že mám pěknou sbírku hezkých odstínů a furt doplňuji, každou návštěvou do města si pořídím nový. Mám jich celkem dohromady 9 v 5ml.
Další laky od ESSENCE mám taky, ale chtěla jsem napsat recenzi na ESSENCE colour&Go.
Foceno ve tmě (7:20 ráno)
Laky které mám od Colour&Go:
1) Lime up! (Zelený jako limetka)
3) Zelený lak (není v prodeji - neznám název) 
4) Mellow Yellow (předpokládám - Odstín vanilky)
5) Absolutely stylish (Se zeleným šimrem) 
6) Blue Addicted (tmavě modrý s třpytky - je lepší modrý podklad)
7) Neznám značku - Je fialový se zeleným šimrem - Vypadá to jako olej od auta
8) Got a secret ( Světle šedý - je nutné více vrstev)
9) Rich&Pretty ( Světle hnědoučký s jemnými třpytky - Babička říká, že na nehtech vypadá jako špína :D)
Více informací v DALŠÍ INFORMACE


Laky které si chci pořídit: 
1) Choose me! 
2) You belong to me 
3) Be optimistic!
4) Galactic black
5) Icy princess
- Celkem: 150 ,-

Výhody:
- Dobrá cena. (30,-)
- Dobré odstíny.
- Každou chvilku nové odstíny.
- Celkem dobrá výdrž laku.

Nevýhody:
- U některého laku je nutné dát více vrstev.
- Více nevýhod nemám, tyto laky mě stále překvapují :)

KUPUJETE SI TYTO LAKY NA NEHTY? JAKÉ MÁTE?

6 komentářů:

  1. Já také si kupuju laky od essence.Jsou nejlepší.Mám teprve asi 4-5, ale mě to stačí.Máš hezké barvy a hlavně ten druhý z leva =) (Zlatej) Souhlasím s Výhody: s Cenou a odstíny ;) a teké souhlasím s nevýhodami : s U některého laku je nutné dát více vrstev.Odstíny mám : třpytky (stříbrné),lososová,černá,růžový...

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od essence jsou super ! Jsou nejlepší co zatím mám.
    Ty se máš že jich máš tolik a všechny jsou krásný =)
    Já mám růžový,červenábílá,takyvý fialový a ještě nějaké.
    A můžu se tě zeptat jestli máš ráda Justina Biebera ? :D Že mám nahoře napsané Never say Never tak jestli to je kvuli Justina nebo překladu ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. ano kupuju ale mam doma jenom 2.znacku esence mam docela rada a moc si preju ten mellow yellow

    Dasha*

    OdpovědětVymazat
  4. Hej laky od Essence sú perfektné. Mám ich niekoľko. Kupujem všelijaké laky, na značku veľmi nehľadím, ale od Essence mám najviac.

    OdpovědětVymazat